208 Datang Meminang
Monolog Dalaman Seorang Gadis




Hanya Tuhan Yang Tahu
aku sedar kekurangan diri 
aku sedar kelemahan diri
aku sedar kesalahan diri
aku sedar kesilapan diri

tak pernah aku membenci
malah tak pernah aku mencaci
tak pernah aku kesali
mengejar cinta yang ku tak pasti


aku kesali kesilapan diri
dan aku berjanji tak akan ulangi lagi
kepada dia yang ku tak pasti
kalau ada jodoh , cinta pasti menanti

kau pergi dan aku tangisi
aku lemah untuk bersendiri
biarlah ia terus bersemadi
agar kau bahagia hingga akhir nanti

doaku hanya dalam sujudku
agar kau tidak susah hati
agar kau tidak kesali apa yang dah jadi
sebab ia memang keputusan kau sendiri

salam rindu buat dirimu
mungkin ini yang terakhir kali
kalau ada jodoh , cinta pasti menanti
cinta yang halal , itu yang ku pasti

ALLAH redhakanlah hambamu ini
agar tak akan terluka lagi 
hingga akhir nanti aku takkan bersendiri
ALLAH akan sentiasa di sisi

Dosaku , Salahku , Silapku ,
aku akan tanggung sendiri 
sampai aku mati

Terima Kasih awak .

Older Post