208 Datang Meminang
Monolog Dalaman Seorang Gadis




I Am Tired .
fuhhh ! 

selesai jugak meng-edit + sapu segala sawang sawangan yang ade dalam blog ni .
entah berapa tahun aku tak menyapu di sini . 
kalaulah rumah bertahun tak sapu, aku rase boleh jual bedak terbaru versi "habuk" tau.. 
agak-agak ade tak yang nak beli ? kuikui

habis dah aku pulun tuk edit blog ni .
lepas ni boleh lah aku tulis puas-puas ape yang aku nak tulis sesuka hati aku kat sini dengan senang-lenangnya kannn . haha

ermmm . btw, aku still kena edit jugak bagi nampak lagi ok .
tapi esok-esok jelah ek ! penat giler dah ni .
kesian anak-anak aku kelaparan tak makan sebab tunggu aku ber-blogging ni . haha


eh ?!?!?!? aku ade anak ???

benda ni akan menjadi persoalan kepada blogger-blogger yang masih belum kenali aku .
nak tahu siapa anak aku ? siapa suami aku ? tunggu post aku yang akan datang ye ... 

TUNGGU ......

papepun terima kasih sebab sudi jenguk blog aku yang tak seberapa ni .
n aku pun tak tahu ape yang aku menyanyah sekarang ni . 
kat kepala hotak aku sekarang dah nampak mimpi indah di Awan Nano je .kuikui

lantasnya , , , (ceh ayat baku BM)
tunggu jelah post-post yang akan datang .
tu pun kalau aku rajin menaip kat sini lah .
korang jangan lupa usha-usha blog aku ni tau ! janji ! 

jangan lupa follow jugak tau ...

sayang giler kat korang . hihi . terharu tak?
 errr . tak ke ? *sigh*  
BYE !

Older Post | Newer Post